Skip to main content

اتفاقية الخدمة

Submitted by shalqahtni@hrc… on 3 October 2023

اتفاقية مستوى الخدمة

تضع بوابة لجنة مكافحة جرائم الاتجار بالأشخاص سرية معلومات مستخدميها وزوارها على رأس قائمة الأولويات، ويتمثل هدفنا في تقديم خدمة ذات جودة عالية لجميع المستفيدين. وجرى صياغة إشعار الخصوصية هذا لمساعدتك على فهم طبيعة البيانات الشخصية التي نجمعها منك والغرض من جمع ومعالجة تلك البيانات، ومن المهم أن تكون على دراية بكيفية استخدام لجنة مكافحة جرائم الاتجار بالأشخاص لبياناتك الشخصية وحقوقك فيما يتعلق بمعالجة بياناتك الشخصية وذلك وفقا للأنظمة والتشريعات ذات الصلة في المملكة العربية السعودية. تؤكد لجنة مكافحة جرائم الاتجار بالأشخاص حرصها على تحقيق رضا المستفيدين وذلك بإتاحة خدماتها في جميع الأوقات ونقدم هنا قائمة بالخدمات الإلكترونية إلى جانب زمن تقديم الخدمة، علماً بأن هذا الزمن لا يشمل استكمال النواقص في حال لم يقدم مقدم الطلب كافة المعلومات المطلوبة، كما لا يشمل الزمن المستغرق في معالجة المعاملات من قبل طرف ثالث كالجهات الحكومية الأخرى في حال تطلبت طبيعة المعاملات ذلك. كما يجب على المستفيدين الالتزام بشروط ومسوغات كل خدمة كما هو موضح في دليل مستخدم كل خدمة.

 

الدعم والمساعدة

تشتمل البوابة على قسم لدعم ومساعدة الجمهور، ويوفر هذا القسم كل ما يحتاجه زائر لجنة مكافحة جرائم الاتجار بالأشخاص من مساعدة، وفي حال الحجة لمزيداً من المعلومات يمكن التواصل معنا.

 

الخصوصية وسرية المعلومات

تضع لجنة مكافحة جرائم الاتجار بالأشخاص سرية معلومات المستفيدين من جميع خدماتها على رأس قائمة الأولويات، وتبذل الهيئة كل جهودها لتقديم خدمات ذات جودة عالية لكل المستفيدين.

 

مستوى تقديم الخدمات الإلكترونية

#

الخدمة

وقت الإنجاز بالأيام

توفر الخدمة

ملاحظات

1

إبلاغ عن حالة

 7  أيام عمل

24/7

أوقات العمل 8ص - 3م من الأحد إلى الخميس

 

 

 

قنوات بديلة للحصول على الخدمة

  •  حساب تويتر NccTsa@
  •  هاتف : 19922

في حالة عدم التجاوب مع المستفيد حسب المدة المحددة، بإمكانه التواصل والتصعيد عبر البريد الالكتروني info@ncct.gov.sa      

 

 

Service Level Agreement

The National Committee to Combat Human Trafficking Portal sees the confidentiality of the information of its users and visitors as a top priority. Our goal is to provide high quality service to all beneficiaries. This Privacy Notice is drafted to help you understand the nature of the personal data we collect from you and the purpose of collecting and processing such data. It is important for you to be aware of how the National Committee to Combat Human Trafficking uses your personal data and your rights regarding the processing of your personal data, in accordance with the relevant laws and regulations in force in the Kingdom of Saudi Arabia. The National Committee to Combat Human Trafficking stresses its keenness to achieve beneficiary satisfaction by making its services available at all times. We detail here a list of electronic services along with the time for service delivery. It should be noted that the service delivery time does not include providing the missing information in the event that the applicant does not provide all the required information. Further, it does not include the time spent on processing transactions by a third party, such as other government agencies, if the nature of the transactions so requires. The beneficiaries must also abide by the terms and conditions of each service as described in the user guide of each service.

 

Support and Help

The Portal includes a section to provide support and help to the public. This section provides all the assistance that a visitor to the National Committee to Combat Human Trafficking portal might need. Furthermore, if there is a need for more information, please contact us.

 

Privacy and Confidentiality of Information

The National Committee to Combat Human Trafficking sees the confidentiality of the information of the beneficiaries of all its services as a top priority, and it NCCT makes every effort possible to provide high-quality services to all beneficiaries.

 

Electronic Service Delivery Level

 

#

Service

Completion Time (in days)

Service Availability

Comments

1

Report an Incident

7 Working Days

24/7

Working Hours: 08:00 am – 03:00 pm Sunday through Thursday

 

Alternative Channels for Obtaining the Service

  •  Twitter account @NccTsa_en
  •  Tel : 19922

In the event of non-response to the beneficiary within the specified time, you can communicate and escalate via the e-mail. info@ncct.gov.sa